Šis 515 CDI MT L3H1 (150 hp) variklis buvo montuojamas W906 [Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 48 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
75litre
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Maksimalus greitis
90km/h
Variklis
Tūris / talpa
2143cm3
Variklio galia
150bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 800RPM
Sukimo momentas
330Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1400up to 2 400�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
15.3m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
6863mm
Plotis
1993mm
Aukštis
2400mm
Važiuoklės bazė
4325mm
Nepakrauto automobilio svoris
1990kg
Pakrauto automobilio svoris
5000kg
Tūris / talpa
3010kg
Priekinės/galinės ašies apkrova
1850/3500kg
Permitted road-train weight
7000kg
Krovinių skyrius (ilgis x plotis x aukstis)
4300mm
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Spring, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Dependent, Spring, Dampers
Priekiniai stabdžiai
Diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Sprinter techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!