Šis 310 CDI MT L1H1 (95 hp) variklis buvo montuojamas W906 [Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 48 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Kuro sąnaudos mieste, 100km
10.6litre
Kuro sąnaudos užmiestyje, 100km
7.9litre
Mišios (vidutinės) kuro sąnaudos, 100km
8.9litre
Degalų bako talpa
75litre
Su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas
from 710 to 950km
Kuras
Dyzelinas
Teršalų emisijų standartas
EURO V
Variklis
Tūris / talpa
2143cm3
Variklio galia
95bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 3 800RPM
Sukimo momentas
250Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
1400up to 2 400�RPM
Variklio tipas
Dyzelinas
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Common Rail
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
12.3m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
5322mm
Plotis
1993mm
Aukštis
2365mm
Važiuoklės bazė
3250mm
Nepakrauto automobilio svoris
1735kg
Pakrauto automobilio svoris
3500kg
Tūris / talpa
1765kg
Permitted road-train weight
5500kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Dependent, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Sprinter techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!