Palaukite...

Techniniai duomenys

Šis 516 NGT MT L2H1 (156 hp) variklis buvo montuojamas W906 [Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 48 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.

Galia bei kuro sąnaudos

Degalų bako talpa 100litre
Kuras 95 RON, CNG
Teršalų emisijų standartas EURO VI

Variklis

Tūris / talpa 1796cm3
Variklio galia 156bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti to 5 000RPM
Sukimo momentas 240Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti 3000up to 4 000�RPM
Variklio tipas Gasoline, CNG
Cilindrų išdėstymas Linijoje
Įpurškimas Tiesioginis įpurškimas
Galios didinimas Turbina
Ar yra interkūleris Yra
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų skaičius viename cilindre 4

Esi automobilių fanas?

Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!

Pavarų dėžė ir valdymas

Pavarų dėžė Mechaninė
Pavarų skaičius 6
Varantieji ratai Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys 13.6m

Kėbulas

Sėdimųjų vietų skaičius 3
Ilgis 5887mm
Plotis 1993mm
Aukštis 2410mm
Važiuoklės bazė 3665mm
Nepakrauto automobilio svoris 1950kg
Pakrauto automobilio svoris 5000kg
Tūris / talpa 3050kg
Permitted road-train weight 7000kg
Kėbulas Chassis

Važiuoklė ir stabdžiai

Priekinė važiuoklė Independent, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė Dependent, Spring
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Sprinter techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.