Šis 516 NGT MT L3H1 (156 hp) variklis buvo montuojamas W906 [Restyling] Chassis 2-doors kėbule, kuris Mercedes-Benz buvo gaminamas nuo 2013m. iki 2017m.
Be šio variklio, į kėbulą buvo dedami dar ir kiti 48 skirtingi varikliai, kurių techniniai duomenys ir kuro sąnaudos pasiekiami paspaudus ant kėbulo pavadinimo puslapio viršuje.
Galia bei kuro sąnaudos
Degalų bako talpa
100litre
Kuras
95 RON, CNG
Teršalų emisijų standartas
EURO VI
Variklis
Tūris / talpa
1796cm3
Variklio galia
156bhp
Apsukos maks. galiai pasiekti
to 5 000RPM
Sukimo momentas
240Nm
Apsukos maks. sukimo momentui pasiekti
3000up to 4 000�RPM
Variklio tipas
Gasoline, CNG
Cilindrų išdėstymas
Linijoje
Įpurškimas
Tiesioginis įpurškimas
Galios didinimas
Turbina
Ar yra interkūleris
Yra
Cilindrų skaičius
4
Vožtuvų skaičius viename cilindre
4
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!
Pavarų dėžė ir valdymas
Pavarų dėžė
Mechaninė
Pavarų skaičius
6
Varantieji ratai
Galiniai varantieji ratai
Apsisukimo spindulys
15.6m
Kėbulas
Sėdimųjų vietų skaičius
3
Ilgis
6697mm
Plotis
1993mm
Aukštis
2400mm
Važiuoklės bazė
4325mm
Nepakrauto automobilio svoris
1990kg
Pakrauto automobilio svoris
5000kg
Tūris / talpa
3010kg
Permitted road-train weight
7000kg
Kėbulas
Chassis
Važiuoklė ir stabdžiai
Priekinė važiuoklė
Independent, Stabilizer bar
Galinė važiuoklė
Dependent, Spring
Priekiniai stabdžiai
Ventiliuojami diskai
Galiniai stabdžiai
Diskai
Jei pastebėjote, kad kai kurie Mercedes-Benz Sprinter techniniai duomenys pateikti klaidingai - prašome pranešti mums.
Esi automobilių fanas?
Spausk patinka ir apie Bind naujienas sužinosi pirmas!